30. maaliskuuta 2013

heips :3



Jeee , aloin kirjottelee blogia ! Teen videopostauksia, kirjottelen mun kuulumisia ja tekemisiä eli et mitä oon tehny ja sitte lisäisen kuvia kaikesta, esim uusista vaatteista mitä oon ostanu, kavereista etc. :)
Tää eka blogimerkintä o vaa tämmöne mis kerron iha aluks ittestäni suunnilleen kaiken kiinnosti tai ei:


  • seurustelen
  • asun Espoossa, muutan kesällä Tampereelle
  • 2 veljee, pikkusisko, äiti, isäpuoli ja iskä mut se asuu Jämsässä
  • 8 luokalla Espoonlahessa
  • eioo parasta kaveria mut monta hyvää ystävää on :)
  • musiikki on mulle kaikki kaikessa ♥
  • koulu o perseestä XD
  • toiveammatti on lentoemäntä, siihen pyrinkin

En keksiny enempää, mut tää teijän on IHAN PAKKO KATTOO ! :D ps. saa tilaa mun kanavan :)

Nomut joo kirjottelen myöhemmi lisää !

-alisa♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti